Ο ΑΛΛΟΣ ΣΟΥ

"...Ο βρεγμένος δεν φοβάται τη βροχή. Αν είσαι βρεγμένος και φοβάσαι τη βροχή, έχεις άλλον. πρόσεξε τον άλλο σου. Ο άλλος σου λέει:Βρέχει; Βράχηκα; Κρύωσα. Ευχαρίστως ο άλλος σου θα σου δώσει ένα γερό κρυολόγημα. Κι αν του καπνίσει του άλλου σου πάει και πιο πέρα. Ας πούμε και για καμιά πνευμονία....Όλοι οι άνθρωποι, γιε μου, σε όλη τους τη ζωή τρέχουν πίσω από τον άλλο τους. Όλη τους τη ζωή την κουμαντάρει ο άλλος τους. ..Όσα και να σου πω, έχεις απόρροιες1, όχι απορίες, απόρροιες. Ο άλλος σου δε σε αφήνει να δεις τίποτε...Διώξε τον άλλο σου και θα πετύχεις τον προσωπικό σου παράδεισο...Τον άλλον μου εγώ τον πέταξα, δεν τον έχω πια. Κοίταξέ με...Μυρίζω ζωή...εκπέμπω ομορφιά...Λατρεύω και πιστεύω στο μεγαλείο της ζωής. ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΖΗΤΗΣΩ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΘΑ ΤΟ ΛΑΒΩ. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΤΟ ΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ, ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ, ΚΑΙ ΔΕ ΦΟΡΑΩ ΑΛΛΟΝ."
Π. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
1Απόρροιες είναι οι ψυχικές πόρτες-ζώνες ανοιχτές που εισχωρεί φόβος. Κι όταν αυτό συμβεί, οι δυνάμεις είναι ανίκανες να αντιμετωπίσουν το πεδίο του φόβου. Στο σημείο αυτό των απορροιών, έχει πειστεί η καθαρή συνείδηση-ψυχή ότι υπάρχει φόβος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου